sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Alta intrebare : De ce fumati ?

Inca o intrebare ... de ce fumati ?


Dupa cum bine se observa la titlu, va adresez o intrebare delicata : De ce fumati ?
Sunt curios, deoarece din ce in ce mai multe persoane ( mai ales colegi de'ai mei ) se apuca de fumat ... Pana cand sa ajung la scoala, trebuie sa trec printr-un mic parcut, ce este un adevarat adapost pentru colegii mei care doresc sa fumeze. Zilnic trebuie sa vad pe cineva nou care fumeaza acolo. Acest lucru scapa deja de sub control ... Si de aceea va intreb : Ce va determina sa fumati ?

Eu cred ca am o parte din raspunsuri ...
Primul ar fi ca majoritatea prietenilor vostrii fumeaza, si de ce nu ati face-o si voi ? Pana la urma ce conteaza cativa ani in minus, si asa viata e de ca*at. Odata ce ati inceput, nu va mai puteti lasa, si asa apar zilnic noi fumatori ...
Vedeti ca multi dintre voi sunt nefumatori ( cel putin la prima vedere ... ) si ati zice ca ati fi mai "cool" daca ati face acest lucru. Incepeti voi, mai atrageti si prieteni si gata ... ati facut o gasca de fumatori insuportabili ...
Si o ultima varianta .. ar fi ca nu faceti stresului vietii ( cel putin asa vi se pare ) si ca trebuie sa va calmati, asa ca fumati !

Acum probabil va intrebati de ce pun aceasta intrebare intr-un asemenea blog ... Va raspuns simplu si usor : Gastile de fumatori de care vorbeam mai sus se formeaza intre elevi si eleve, in scoala sau in apropierea ei, toti profitand de scaparea de sub supraveghere a parintilor timp de cateva ore si fumand cat de des posibil.
Bineinteles exista si exceptii, insa aceastea sunt rare ..

Oricum ar fi, tot nu va inteleg ... Poate lasati ceva comentarii care sa ma lamureasca ...

4 comentarii:

karinutza spunea...

vad k nu tzia mai scris nimeni;)) deci sunt prima yupi Yuhu!!!si mie si mila de uh..... asha ....pune si u articole'chesti despre cosuri,muzica, filme,teste :-@ k poate asa o sa ai mai multzi vizitatori.....poze imagini chesti :D ceva mai atractiv nu scoala!


semnat:karinutza;))

karinutza spunea...

raul....am o idee!! de ce nu pui si perle de'ale profilor...:))am eu cateva mai misto asa si mai piperate:))

Ruxandra's blog spunea...

eu nu fumez si nici nu vreau. in schimb am colegi care fac asta. de ce? ca sa-si faca rau singuri

Anonim spunea...

Lipsa de personalitate!
O personalitate adevarata rezista, existam ca sa ne bucuram de viata nu ca sa ne afumam, sa mirosim ca o
tutungerie!
Felicitari pentru ceea ce ai inceput aici, si, pentru karinutza
http://www.reteterapide.com/tag/masca-cu-argila-pentru-ten-gras-si-acnee

http://www.terapii-naturiste.com/terapii_naturiste/argiloterapia/dosarul_argilei.htm

http://www.garbo.ro/articol/print/794/Argila-buna-la-toate.html.html


Numai ganduri bune si bucurii adevarate tuturor!